- Margitszigeti Szabadtéri Színpad
- Határon Túli Magyar Színházak Fesztiválja
- Városmajori Szabadtéri Színpad
- Keszthely Nyári Játékok
- Fertőrákosi Barlangszínház
- Zalai Nyári Színházak - Egervári Várszínház
- Gyulai Várszínház
- Kisvárdai Várszínház
- Pécsi Nyári Színház
- Diósgyőri Várszínház
- Szegedi Szabadtéri Játékok
- Esztergomi Várszínház
- Shakespeare Fesztivál Gyula
- Nyári színházak
- Szent Margit kolostor-romok
- Meseszínpad -Margitsziget
- MűvészetMalom - Szentendrei Teátrum
- Újszegedi Szabadtéri Színpad
- Szentendrei Teátrum
- Kőszegi Várszínház
- Óbudai Nyár
- Y.East Fesztivál
Csepi Benedek - zenész
Horkay Barnabás - porondmester
Pestalits Benjamin - a nem úriember
Szabó Mátyás Péter - az úriember
Jankó Mátyás - hang és világítástechnika
A szituáció alapja mindennapi. Ismerkedési szokások zenés, táncos szórakozóhelyeken. A helyszín a kocsmától, bármelyik klub táncteréig kiterjed. Egy zenész adja a különböző zenei atmoszférákat, mely a klasszikus sanzonoktól, a mulatós zenéken át egészen a mai gépzenéig átöleli a palettát. Történetünk két főhőse a két férfiúi végletet domborítja erősen túlzott szatirikus elemekkel telitűzdelve. Az úriember, és a nem úriember. Mindezeket rezonőrként, színpadmesterként, vezeti egy David Attemborough köpenyébe bújt kortalan személy, s helyezi komikus helyzetekbe a szereplőket. A két oldal domborításán túl, megismerjük a két véglet találkozását, konfrontációját, később párbaját is az előadás során. Az előadást két ízben is közjáték szakítja meg, mely teljesen, elidegenít az eredeti történettől, s amely tipikus vásári komédiás interakciós játékokat tartalmaz. A cél, hogy színházi közegben is meg lehessen őrizni a nézők aktív részvételével működő interaktív előadásformát. Mindez gólyalábon. Kor és stílus szatíra 50 percben.