- Margitszigeti Szabadtéri Színpad
- Határon Túli Magyar Színházak Fesztiválja
- Városmajori Szabadtéri Színpad
- Keszthely Nyári Játékok
- Fertőrákosi Barlangszínház
- Zalai Nyári Színházak - Egervári Várszínház
- Gyulai Várszínház
- Kisvárdai Várszínház
- Pécsi Nyári Színház
- Diósgyőri Várszínház
- Szegedi Szabadtéri Játékok
- Esztergomi Várszínház
- Shakespeare Fesztivál Gyula
- Nyári színházak
- Zsámbéki Színházi Bázis
- Szent Margit kolostor-romok
- Meseszínpad -Margitsziget
- MűvészetMalom - Szentendrei Teátrum
- Újszegedi Szabadtéri Színpad
- Szentendrei Teátrum
- Kőszegi Várszínház
- Óbudai Nyár
- Y.East Fesztivál
Márta: | Kádár Noémi |
Mark: | Korpos András |
Magda: | Nagy Dorottya |
Lőrinc: | Bokor Barna Sebestyén Aba |
Gustav: | Kovács Botond |
Dóra: | B. Fülöp Erzsébet |
Károly: | Galló Ernő |
Laura: | Berekméri Katus |
Max: | László Csaba |
Róza: | H. Moldován Orsolya |
Linda: | Béres Ildikó |
Rudolf: | Ferenczi István |
Mátyás: | Bartha László Zsolt |
Bíborka: | Simon Boglárka |
Gabriel: | Varga Balázs |
Egy Férfi: | Csíki Szabolcs Ruszuly Ervin |
Énekes: | Kásler Magda |
Nagybőgős: | Kostyák Márton |
Zongorista: | Boros Csaba |
Márk a bemutatón: | Gáspárik Attila |
Rudolf a bemutatón: | Kádár Gellért |
Rendező: | Radu Afrim |
Díszlettervező: | Bartha József |
Jelmeztervező: | H. Moldován Orsolya |
Dramaturg: | Szabó Réka |
Fordító: | Kozma András |
Zeneszerző: | Boros Csaba |
Koreográfus: | Dabóczi Dávid |
Videó: | Sebesi Sándor |
Súgó: | Boros Enikő |
Ügyelő: | Rigmányi Lehel |
Rendezőasszisztens: | Szabó Réka |
Bemutató: | 2018. 03. 09. |
Fiatal lányok, modellek, friss házasok, középkorú házastársak, bankmenedzserek, fesztiváligazgatók, megcsalt férjek és feleségek, összesen tizennégy különböző rangú, életkorú férfi és nő vall a Részegekben a világról, elveszett értékeinkről. A mű szerzője az orosz új dráma mozgalom folytatójaként, valamint az Oxigén művészeti mozgalom elindítójaként egy teljesen új esztétikán alapuló színházi nyelvvel kísérletezik: bár a minket körülvevő nyers valóságról beszél, visszalopja a költészetet a színházba.
Radu Afrim valós élethelyzeteket teremtve mondatja ki a szereplőkkel a részegség különös állapotában bennük megfogalmazódó dilemmákat: Ki az, aki nem fél a haláltól? Mit jelent az istenhit, az emberi hűség és szeretet ma, amikor a mindennapi tapasztalat nem a transzcendencia megélése, hanem a megélés utáni sóvárgás? Hogyan kell hazugság nélkül élni?
Hogy mit válaszolunk, az nyilván rajtunk áll.